onsdag 29. august 2012

Gode luer til de små på kalde vinterdager....

Jeg hadde så utrolig lyst til å vise dere denne lua!
jeg har sett den i en barnehage før, å ble ganske opphengt i å skulle finne i denne oppskriften.
Jeg fant den å jeg ble litt forundret.
Brukte faktisk flere måneder på å skjønne oppskriften.
Men det hjalp virkelig, å les igjennom oppskriften fra tid til annet å plutselig går det opp et lys, PING!

Denne bloggen her finner du oppskriften på!
en kjempe fin oppskrift som gir en god å klø fri lue til barnehage barn!
Lua har hals og lue sammen som gir den gode beskyttelsen av hode + hals. sitter også veldig godt på hodet.

Jeg har desverre ingen prøvekanin så bildet viser lua flatt fra siden, om du intr eller nysgerrig følg linken å se bilder av den utrolig fine lua!

Jeg selv brukte jo da lang tid å forstå oppskriften så det er bare å spør om du skulle stå fast!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du besøker min blogg, Det er alltid hyggelig om du legger igjen en liten kommentar :)